| 
 
 
 
 
	
		| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |  
		| Avtor | Sporočilo |   
		| smlepTraktorist
 
  
 Pridružen/-a: 02.08. 2013, 12:21
 Prispevkov: 190
 
 
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| gavryKmetovalec
 
  
  
 Pridružen/-a: 15.12. 2012, 10:43
 Prispevkov: 41
 Kraj: Vinica
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 16 Feb 2014 22:34    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Aha znaci 94 in 95 letniki vrjetno zetor most... |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| dromlyTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 01.07. 2011, 18:50
 Prispevkov: 1861
 Kraj: LJ okolica
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 17 Feb 2014 00:56    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| svak ma 97letnik pa ima na 4340 zetorjevega, žlahtnik ima pa 5340 je pa cararo... |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| ursus c-360Veteran traktor foruma
 
 
 Pridružen/-a: 24.02. 2011, 20:13
 Prispevkov: 225
 Kraj: dolenjska
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 18 Feb 2014 21:32    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| tudi z zetorjevim , nekateri so imeli še tudi kovinske prve blatnike večina pa že plastične. naš je letnik 95 pa ima že cararov most so pa isti letniki še z zetorjevim.. |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| zetor111111Vajenec
 
 
 Pridružen/-a: 02.10. 2016, 09:53
 Prispevkov: 3
 Kraj: litija
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 27 Okt 2016 15:30    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Pozdravljeni mene pa zanima kako na zetorju 4340 razsirimo hidravlicne izhode oz baje ima vse prpravljeno za razsiritev  rabm 3 izhode |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| reiderTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
 Prispevkov: 1507
 Kraj: okolica Lenarta
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 25 Dec 2016 22:06    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Kupit moreš dodatni komandni hidravlični blok ventilov, poljubne količine parov, ki ga vežeš na že obstoječi vgrajen ventil. Obstoječega pa zablokiraš, da daje olje novo vgrjenemu bloku. O tem v temi Zetora že veliko piše. |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| ObiskovalecKmetovalec
 
  
 
 Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16
 Prispevkov: 85
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 02 Feb 2018 17:13    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | ursus c-360 je napisal/a: |  	  | tudi z zetorjevim , nekateri so imeli še tudi kovinske prve blatnike večina pa že plastične. naš je letnik 95 pa ima že cararov most so pa isti letniki še z zetorjevim.. | 
 
 Vidim da je tukaj pogovor nanesel tudi na zetorjev most.
 Kakšna je ralika med enim in drugim, slabosti prednosti. Vem da carrarov porezdeli "navor" na oba prva kolesa 60:40, zetorjev pa vse na tistega ki ima man opeijema torej 100:0 Je še kaj drugega. kako je z blokado difrencijala ima kdo ali noben.
 
 Hvala za odg.
 Lp
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| reiderTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
 Prispevkov: 1507
 Kraj: okolica Lenarta
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 02 Feb 2018 18:47    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| NE vem če je tako. Ni tu dobene najnovejše elektronike za porazdelitev navora z senzorji, vgrajene v nobenga od teh dveh omenjenih mostov(Zetorov in CArrarov). Le koliko vidim iz prospektov, so ti novi mosti od carrara vsi z prednjo automatsko blokado, medtem ko kter je imel Zetorovega, je bilo pa to po NAROČILU. TAko da lahko da ima vgrajeno,lahko da nima. Kolega je tut kupo Fiat 70-56, pa nima predi špere, a bilo pa je opcija, ob nakupu, da si to doplačal. Sam povem ti iz pričanja enega prodajalca italjanov, so le ti to zaračunavali po jurja in roka. |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| ObiskovalecKmetovalec
 
  
 
 Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16
 Prispevkov: 85
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 02 Feb 2018 20:04    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | reider je napisal/a: |  	  | NE vem če je tako. Ni tu dobene najnovejše elektronike za porazdelitev navora z senzorji, vgrajene v nobenga od teh dveh omenjenih mostov(Zetorov in CArrarov).  Le koliko vidim iz prospektov, so ti novi mosti od carrara vsi z prednjo automatsko blokado, medtem ko kter je imel Zetorovega, je bilo pa to po NAROČILU. TAko da lahko da ima vgrajeno,lahko da nima. Kolega je tut kupo Fiat 70-56, pa nima predi špere, a bilo pa je opcija, ob nakupu, da si to doplačal. Sam povem ti iz pričanja enega prodajalca italjanov, so le ti to zaračunavali po jurja in roka. | 
 
 Potem sem si pa narobe razlagal
  , se pravi je edina perdnost blokada difrenciala "špera" in na pogled malo lažji kar pa ni vedno prednost   Ali so težavo z menjalnikom (ostane v prestavi) v tej seriji že odpravili.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		| reiderTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
 Prispevkov: 1507
 Kraj: okolica Lenarta
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 02 Feb 2018 20:20    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Razlika v teži med carraro mostom in Zetorovim ne vem kakšna je, predvidevam da je morda Zetorov še težji, zaradi one gusnate zvezde v platišču. blokada pa je pri teh modelih ali je ni, ali pa je automatska(če je pač vgrajena v Zetor most). No jaz osebno serije xx40 z to gusnato zvezdo niti nisem še videl, ki je razpoznavni znak Zetor mosta. Bile so na xx45.
 Znanec tega 5340 sicer ima, a o zaskoku brzin nisva debatirala nikoli, al je kaj izboljšano. trdil je, da zadovoljen z strojem, a bremze KATASTROFA.
 |  |   
		| Nazaj na vrh |  |   
		|  |   
		|  |  
   
	| 
 
 | Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
 Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
 Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 |  |