| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo | 
	 
	
		| Avtor | Sporočilo | 
		 
		| Mali KmetičTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 29.01. 2007, 16:03
 Prispevkov: 493
 Kraj: Wrsko
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 29 Jan 2008 18:01    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Smo malo zašli iz teme.   |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| CNHUradni uvoznik CNH
 
 
 Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
 Prispevkov: 400
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 31 Jan 2008 18:54    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Goseničarje so v največji meri (vsaj New Hollandu TK, katerih je bilo kar nekaj prodanih) nadomestile specialke, predvsem TN-FA, kar je tudi ena od posebnosti v Sloveniji, saj je ta bolj namenjen sadjarstvu, TN-VA pa vinogradništvu. Je pa nekaj goseničarjev na Primorskem in v Goriških Brdih, drugače pa se jih zdaj bolj uporablja za spravilo lesa (GG Bled in nekaj privatnikov). Težava je vedno bila v tem, da ga je potrebno v vinograd pripeljati z drugim vozilom, če ga nimaš tam kje imeti.
 LP
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| Mali KmetičTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 29.01. 2007, 16:03
 Prispevkov: 493
 Kraj: Wrsko
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 01 Feb 2008 17:15    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Tudi jst sem slišau da imajo veliko goseničarjev Brici.Predvsem zaradi ekstremnih naklonov,ki jih imajo v vinogradih.Je pa tudi res,da sedaj prevladujejo traktorske specialke. |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| KirchnerTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 05.08. 2007, 21:07
 Prispevkov: 800
 Kraj: Poljanska dolina
 
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| carraroV.I.P
 
  
  
 Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00
 Prispevkov: 1073
 Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 14 Feb 2008 21:39    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| mi lahko kdo objasni zakaj imajo tile goseničari smirokaze (žmigavce) če pa nesme na cesto? |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| MlinarTraktor Forum - zvestoba do groba
 
  
 Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53
 Prispevkov: 616
 Kraj: Koroška
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 14 Feb 2008 22:56    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| Vrjetno zaradi homologacije   
 So pa kr zanimivi stroji,bi z veseljem kdaj probal vozit takšno mašino.
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		| CNHUradni uvoznik CNH
 
 
 Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
 Prispevkov: 400
 
 
 | 
			
				|  Objavljeno: 16 Feb 2008 11:49    Naslov sporočila: |  
 |   
				| 
 |  
				| 
  	  | carraro je napisal/a: |  	  | mi lahko kdo objasni zakaj imajo tile goseničari smirokaze (žmigavce) če pa nesme na cesto? | 
 
 Evropska homologacija velja na področju celotne Evrope, obstajajo pa še nacionalne homologacije, kar pomeni, da velja samo na območju določene države. Tako goseničarji ponekod lahko vozijo po cesti. Problem je v tem, da gosenice in cesta nista ravno prava kombinacija, je pa tu tudi oviranje prometa. Saj na cestah tudi vidite delovne stroje, ki niso registrirani (ne odgovarjajo normativom za vožnjo po cesti; dimenzije ipd.), buldožerje pa skoraj nikoli.
 Tipičen primer nacionalne homologacije so tudi traktorji s 50km/h, ki so dovoljeni v le nekaj državah Evrope (Nemčija, Avstrija, Slovenija,...), ponekod pa je ta omejitev za traktorje celo samo 30km/h.
 Mislim pa, da je tudi počasna vožnja po kakšnih gozdnih cestah in po cestah med vinogradi vseeno enostavnejša s smernimi kazalci kot pa z mahanjem z roko.
 
 LP
 |  | 
	 
		| Nazaj na vrh |  | 
	 
		|  | 
		 
		|  |